Marketing și Comunicare în perioade de criză- 6 principii pe care să le pui în aplicarelectură de 2 minute 3

Marketing și comunicare în perioade de criză a fost unul dintre cele mai bune evenimente – webinarii la care am participat online. Irina Ianculescu, de la Marketing as a Habit ne-a făcut un marketing crash course plin de informații și insights utile.

Așadar, cele 6 principii de marketing pe care să le pui în aplicare în perioade de criză sunt:

1. Selectează esențialul

Toată lumea se axează pe esențial, așa că selectează-ți cele mai importante 5 activități de marketing pentru afacerea ta. Spre exemplu, oprește ad-urile de vânzare și concentrează-te pe educație, pentru a oferi un sprijin comunității tale.

2. Observă și testează

Este foarte important să ai ochii larg deschiși, să analizezi cifrele și să vezi ce merge și ce nu merge în această perioadă.

3. Pune pauză

Pune pauză în campaniile care stagnează și care nu se potrivesc în contextual actual. Ca și exemplu, oprește campaniile de promovare a unor pachete turistice sau a restaurantelor.

4. Colectează lead-uri

Folosește această perioadă, în care tot mai mulți dintre noi suntem cu ochii și atenția în online, pentru a colecta lead-uri. Le poți folosi mai târziu în campaiile tale de remarketing.

5. Regândește-ți obiectivele

Din păcate, majoritatea afacerilor sunt în aceeași oală și se confruntă cu aceleași probleme. Așadar, ia-ți timp și regândește-ți obiectivele business-ului.

6. Planul B

Această perioadă este bună pentru a te gândi și a pune în aplicare un plan B. Gândește-te cum și dacă îți poți schimba modelul de afacere.

6 Principii Comunicare și conținut Social Media pe timp de criză

1. Evită mesajele oportuniste sau egoiste și axează-te pe cele care aduc valoare;

2. Vinde diplomat și nu profita de situația actuală;

3. Investește în conținut care educă, pliat pe interesele publicului tău;

4. Continuă comunicarea cu publicul tău, axată pe conținut branded despre produsele/serviciile ca soluții în acest context;

5. Dacă poți oferi produse sau servicii gratuit, acum este momentul să o faci;

6. Asigură-te că vizualurile tale nu conțin elemente care nu se potrivesc în contextul actual;

Acestea au fost câteva principii de bază pentru un marketing și o comunicare sănătoasă, pe timp de criză. Nu uita că oamenii sunt atenți la modul în care brandurile se poziționează în această perioadă. Fii etic și transporenat cu publicul tu! Fii om!

Om de comunicare, modelat de fervoarea capitalei, socializez intens și scriu așezat. Cu un ochi pe tot ce înseamnă business și industria marcom, navighez hățișurile parenting-ului modern și pe www.andraiacob.ro.

3 Comments

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *