
În online, știrile din octombrie gravitează în jurul campaniilor de Black Friday organizate de sectorul de ecommerce, costumelor de Halloween, sau legate iubire. Sau cel puțin așa pare la prima vedere.
S-a lansat Facebook Dating
Facebook a anunțat lansarea noului său serviciu Facebook Dating în Europa. Acest serviciu vine în sprijinul oamenilor pentru a-și găsi perechea potrivită. „Potrivirea” se face prin intermediul lucrurilor pe care cei doi le au în comun, cum ar fi evenimentele sau interesele.
„Facebook Dating îți permite să împărtășești cu ușurință cine ești cu adevărat și îți oferă informații autentice despre persoanele de care ești interesat”, se arată în comunicatul oficial al companiei.

După lansare, au fost create peste 1,5 miliarde de „potriviri”, în cele 20 de țări în care funcția este disponibilă.
Important de știut este că prietenii de pe Facebook nu vor fi sugerați ca potențiale potriviri și nici nu vor fi anunțați că ți-ai făcut profil pe Dating.
Mai multe detalii despre aplicație poți să citești aici.
Spotify va permite podcasturilor să includă melodii complete în emisiunile lor
Spotify a anunțat că testează un nou format de podcast care va permite ascultătorilor să asculte piese de muzică întregi în timpul unui podcast. Noul format face ca Spotify să fie singura platformă de podcasturi unde gazdele pot include melodii întregi în emisiunile lor, fără a fi nevoie să își facă griji cu privire la drepturile de autor.

Compania a încercat deja alte funcții de podcast interactive, cum ar fi reclame și sondaje. Acestea ar putea adăuga valoare platformei de streaming și să o facă un jucător mai dominant.
Messenger și-a schimbat fața. Și asta nu datorită Halloween-ului
Dacă ți-ai actualizat aplicația Facebook recent, este posibil să fi observat ceva diferit: sigla aplicației Messenger are un efect gradient violet-albastru.
Potrivit companiei, noul logo „reflectă o trecere la viitorul mesajelor, o modalitate mai dinamică, distractivă și integrată de a rămâne conectat la persoanele cu care ești aproapiat”.
În ultimele luni, compania a adăugat o serie de funcții noi la aplicația Messenger, despre care poți citi aici.
Împreună cu noul logo, compania a mai lansat și teme de chat colorate. În curând, vor apărea mai multe funcții: autocolantele selfie și modul de dispariție. Modul de dispariție îți va permite să setezi mesajele să dispară automat după un anumit timp.

LinkedIn vine în sprijinul celor care își caută un loc de muncă
După facelift, LinkedIn vine cu noi instrumente pentru a ajuta persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă. Având în vedere că pandemia COVID-19 provoacă impacturi economice masive și numeroase reduceri de locuri de muncă, oamenii apelează din ce în ce mai mult la LinkedIn pentru a explora noi oportunități și a-și determina următorii pași în carieră.
Rețeaua socială a raportat că are peste 760 de milioane de membri și a înregistrat niveluri record de implicare în ultimele câteva luni.
Principalul instrument adăugat este LinkedIn Career Explorer, care îți arată potențialele cariere pe baza abilităților pe care le ai.

TikTok anunță un nou parteneriat cu Shopify și face un salt către comerțul electronic
Pe măsură ce TikTok continuă să crească, el produce noi vedete și celebrități, pe baza videoclipurilor lor scurte.
Cu toate că Instagram și YouTube, care au rețele și instrumente de publicare mai robuste, sunt platformele preferate de creatorii de conținut pentru a face bani, TikTok face un salt important în comerțul electronic.
„Astăzi, anunțăm un parteneriat global cu Shopify, care va ajuta mai mult de un milion de comercianți să creeze și să deruleze campanii direct orientate către comunitatea extrem de implicată a TikTok”. Această integrare oferă creatorilor un alt mijloc de realizare a veniturilor directe din munca lor.

Dacă nu folosești TikTok, iată 7 motive pentru care ar trebui s-o faci.
Acestea au fost câteva dintre știrile din octombrie, care au marcat venirea toamnei. Dacă mai ai și alte vești din online, demne de trecut pe listă, dă-ne un semn într-un comentariu.