Acum, deoarece: știi să îți alegi platforma potrivită de e-Commerce și să-ți spui povestea brandului; știi care sunt rețelele sociale …

Acum, deoarece: știi să îți alegi platforma potrivită de e-Commerce și să-ți spui povestea brandului; știi care sunt rețelele sociale …
Atunci când vrei să îți deschizi un magazin online, cu siguranță prima întrebare care îți apare în minte este legată …
Te salut și bine ai (re)venit la un nou episod al seriei Contentometru – Strategii de conținut care pun afacerile …
Într-o lume în care afacerile online sunt într-o continuă creștere, clienții care îți vizitează site-ul web o singură dată sunt o plăcere de moment. Dacă îți dorești nu doar să supraviețuiești ci să și fii văzut în online, transformarea acestora în clienți recurenți ar trebui să-ți fie principalul obiectiv.
Te salut! În episoadele anterioare ale Contentometrului, am vorbit pe rând despre brand storytelling, despre importanța unei prezențe online bine …
Bine-ai (re)venit! În episoadele anterioare ale Contentometrului, am trasat câteva strategii de conținut pentru afacerile aflate la început de drum, …
Când alegi să spui povestea brandului tău, pe lângă modalitatea în care o spui, la fel de important este și …
Probabil, pentru a ține pasul cu vremurile actuale, a trebuit să schimbi câteva lucruri. Mersul la birou a devenit work …
„Presa s-a transformat din câinele de pază al democrației în oaia neagră a societății”. Conflictele din cadrul breslei și prejudiciile …
TikTok, TikTok! Nu, nu vorbim de picătura chinezească (wink) sau despre vreun gadget care-ți numără pașii în ritm de ceasornic, …