Există mulți factori de luat în considerare atunci când se evaluează succesul unui brand. Pentru majoritatea companiilor, conversiile sunt cel …

Există mulți factori de luat în considerare atunci când se evaluează succesul unui brand. Pentru majoritatea companiilor, conversiile sunt cel …
Nu este niciodată ușor să scrii despre tine și este la fel de dificil să scrii despre business-ul tău. Secțiunea …
Cum promovezi o afacere pe LinkedIn este unul din cele mai discutate subiecte la conferințele de digital și comunicare. Dar …
În urmă cu câțiva ani, conceptul de program CSR (responsabilitate socială corporativă) nu era foarte cunoscut în România. Însă acum, …
Acum, deoarece: știi să îți alegi platforma potrivită de e-Commerce și să-ți spui povestea brandului; știi care sunt rețelele sociale …
Atunci când vrei să îți deschizi un magazin online, cu siguranță prima întrebare care îți apare în minte este legată …
Te salut și bine ai (re)venit la un nou episod al seriei Contentometru – Strategii de conținut care pun afacerile …
Într-o lume în care afacerile online sunt într-o continuă creștere, clienții care îți vizitează site-ul web o singură dată sunt o plăcere de moment. Dacă îți dorești nu doar să supraviețuiești ci să și fii văzut în online, transformarea acestora în clienți recurenți ar trebui să-ți fie principalul obiectiv.
Te salut! În episoadele anterioare ale Contentometrului, am vorbit pe rând despre brand storytelling, despre importanța unei prezențe online bine …
Bine-ai (re)venit! În episoadele anterioare ale Contentometrului, am trasat câteva strategii de conținut pentru afacerile aflate la început de drum, …